Гарантія та повернення
Якщо Ви не впевнені у виборі матраца, не розпаковуйте його, оскільки після зняття заводської упаковки матрац набуває статусу б/у, після чого ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Гарантія на матраци: основа та наповнення згідно з ДСТУ ГОСТ 19917-93
Всі товари, представлені у нашому магазині, супроводжуються офіційною гарантією виробника. Ми співпрацюємо тільки з сумлінними виробниками та постачальниками, які ретельно стежать за якістю своїх виробів і дотримуються всіх гарантійних зобов'язань, у тих поодиноких випадках, коли зустрічається заводський дефект. Термін гарантійного обслуговування визначається виробником для кожного виробу з урахуванням вимог законодавства та інших нормативів.
Що необхідно зробити при отриманні замовлення
Незалежно від способу отримання Вашого замовлення, перед тим як підписувати накладну або акт приймання-передачі необхідно:
- Оглянути цілісність зовнішньої упаковки щодо пошкоджень (порізи, удари, вм'ятини). У разі виявлення будь-яких пошкоджень, необхідно перевірити стан елементів товару у цьому місці щодо пошкодження.
- Якщо замовлення містить скляні елементи (включаючи дзеркала), необхідно оглянути ці елементи щодо пошкоджень (сколи, тріщини, подряпини тощо).
При виявленні будь-яких пошкоджень або дефектів зв'яжіться з нами, і наші фахівці допоможуть вирішити ситуацію, що склалася. Усі документи, такі як паспорт виробу, гарантійний талон та чек необхідно зберігати протягом усього терміну гарантійного обслуговування.
Дії під час збирання
Якщо виріб вимагає складання або встановлення, після розпаковування необхідно оглянути кожен елемент на предмет пошкоджень. У разі виявлення будь-яких дефектів установлювати пошкоджений елемент заборонено, т.к. це вплине на результат розгляду рекламації через неможливість встановити причину виникнення пошкодження, оскільки пошкодження могло виникнути як при доставці, так і в процесі складання. Зробіть фотографії пошкодженого елемента повністю та детально місця пошкодження. Знайдіть номер елемента в інструкції зі збирання та зв'яжіться з нашими фахівцями для вирішення проблемної ситуації.
Якщо всі елементи виробу знаходяться в цілісності, тоді можна приступати до збирання. Уважно вивчіть інструкцію та дотримуйтесь усіх вимог, викладених в інструкції. У разі якщо Ви виконуєте складання самостійно, переконайтеся будь ласка, що маєте потрібні навички, досвід та інструмент, які будуть потрібні для складання відповідно до інструкції. І пам'ятайте, що іноді набагато простіше, дешевше та швидше довірити складання та встановлення професійному мебляру, особливо якщо Ви не впевнені у своїх силах.
У яких випадках гарантії може бути відмовлено
- минув термін гарантійного обслуговування
- відсутні документи (гарантійний талон, паспорт виробу або товарний чек)
- є пошкодження, заподіяні клієнтом або які виникли не з вини виробника чи продавця
- пошкодження викликані неправильною експлуатацією (порушуючи приписи виробника в паспорті або гарантійному талоні), а також недбалим ставленням при складанні або використанні виробу
- пошкодження спричинені внаслідок стихійного лиха, впливу тварин або третіх осіб після передачі покупцю
- конструкцію виробу або його комплектуючих було змінено покупцем;
- збирання проводилося з порушенням вимог інструкції
- елемент із пошкодженням має сліди складання чи установки (крім випадків явного фабричного браку)
- якщо про наявні дефекти покупця було повідомлено при оформленні замовлення, наприклад, у разі розпродажу товарів з пошкодженнями зі знижкою тощо.
- пошкодження є наслідком нормального (природного) зносу вузлів та елементів виробу
- якщо вид, розмір та характер пошкодження є допустимим згідно з чинними технічними нормами та стандартами (ДСТУ, ГОСТ, ISO тощо)
- якщо виріб використовується разом з іншим виробом і вони з якоїсь причини несумісні і порушують умови експлуатації. Наприклад, якщо відстань між ламелями основи ліжка перевищує допустиме значення для використання певного типу матраца, то гарантійне обслуговування матраца буде відмовлено
- у разі наявності допустимого меблевого запаху у нових виробів. Для таких виробів як матраци, дивани або ліжка з м'якою оббивкою допускається наявність слабких запахів після первинного розпакування. Сила запаху повинна зменшуватися з часом і практично не відчуватись на невеликій відстані від виробу вже через кілька днів.
- погіршення стану матраца внаслідок нормального зносу;
- на наявність у продукції, виготовленій з використанням натуральних матеріалів (кокосова койра, латекс, бавовна тощо), запаху, властивому натуральному матеріалу;
- у випадках, що не передбачені цією гарантією, застосовуються норми законодавства України.
Умови повернення товару та грошових коштів
Згідно з Закону України "Про захист прав споживача", покупець має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його отримання, а після отримання товару - протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за винятком товарів належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно таким, що його купує покупцем або виготовлявся з урахуванням його особистих побажань (індивідуальний розмір, вибраний покупцем тканина для оббивки або колір фарбування).
Товар належної якості підлягає поверненню або обміну, якщо:
- він не використовувався, не піддавався збиранню або монтажу;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- не пошкоджено упакування;
- є товарний чек, виданий покупцю разом із товаром.
Товар належної якості НЕ підлягає поверненню або обміну, якщо:
- товар виготовлявся з урахуванням індивідуальних вимог замовника - зокрема таких як розмір, колір покриття, тканина оббивки тощо;
- з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;
- товар має ознаки використання, збирання, установки тощо;
- у разі товарів індивідуальної гігієни, таких як постільна білизна, ковдри, подушки, матраци, наматрацники тощо. після зняття заводського пакування;
- товар знаходиться у списку товарів, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до постанови КМУ №172 від 19 березня 1994 року;
- при поверненні продукту виявили ознаки стороннього втручання з метою зміни або вивчення конструкції виробу.
- товар був придбаний за спеціальною ціною через наявні у нього недоліки, про які покупець був обізнаний на момент покупки.
Повернення товару належної якості за бажанням покупця здійснюється його силами та за його рахунок. У разі, якщо при купівлі товару покупцю було надано бонуси у вигляді надання безкоштовних послуг, або послуг зі знижкою (доставка, занесення, складання тощо) вони підлягають оплаті покупцем.
При відмові покупця від товару продавець повертає йому вартість поверненого товару, крім витрат продавця, пов'язаних із виконанням замовлення покупця, протягом 10 робочих днів із дати надходження повернутого товару складу продавця. Повернення суми здійснюється шляхом перерахування на банківський рахунок покупця, з якого було здійснено оплату товару або інший рахунок, зазначений покупцем у заяві на повернення.
Порядок гарантійного обслуговування та правила усунення недоліків товару
У разі виявлення недоліків товару Ви можете зателефонувати вказаному на сайті. З вашої заяви оформляється рекламація. Після розгляду рекламації фабрикою виробником Вам буде запропоновано один або кілька варіантів вирішення проблеми. У разі неможливості отримання однозначного висновку про походження дефекту, виробник має право вимагати виріб для проведення експертизи на базі свого виробництва або відділу ВТК. У разі підтвердження походження дефекту внаслідок заводського браку, виробник зобов'язується усунути всі недоліки. В іншому випадку споживач зобов'язується сплатити транспортні витрати та послуги експертизи, а виробник за результатами експертизи пропонує можливі варіанти усунення недоліків, що виникли не з вини виробника із зазначенням повної вартості робіт.
Термін виконання робіт з експертизи або гарантійного ремонту встановлюється кожним виробником індивідуально і зазвичай займає від 10 до 30 робочих днів без урахування часу на доставку.
Загальні правила щодо використання та догляду за меблями
- Користуватися меблями слід виключно за призначенням. Не слід перевантажувати конструктивні елементи меблів, такі як полиці, висувні ящики тощо. навантаженнями понад передбачені. Не використовуйте для сидіння або лежання меблі, які не призначені для цього, наприклад тумби, комоди або висувні ящики шафи.
- Вчасно очищайте поверхню меблів від забруднень. Зовнішній вигляд меблів може значно погіршитися під час забруднення побутовими речовинами, продуктами харчування або напоями, жирними плямами. А скупчення пилу у великих кількостях може негативно вплинути на роботу меблевої фурнітури, такої як петлі, механізми висування та інших механізмах.
- Вологість і температура в приміщенні повинна відповідати вимогам правильної експлуатації, так як ці два фактори найчастіше негативно впливають на вихід з ладу меблів або псування її зовнішнього вигляду.
- Для очищення виробів із ДСП та МДФ використовуйте м'які серветки та засоби без абразивних частинок. Засоби для догляду з антистатичним ефектом перешкоджають налипання пилу на поверхні у великих кількостях, що також сприятливо позначається на зовнішньому вигляді виробів. Після обробки засобом для чищення слід протерти поверхню сухою і чистою тканиною, щоб видалити надлишки вологи. Забруднення, такі як жирні плями, краще видаляти відразу, т.к. згодом це робити складніше. А агресивні забруднення, такі як фарба, клей та ін. хімічні речовини необхідно видаляти якнайшвидше, поки вони не встигли зіпсувати поверхню або вбратися в неї.
- Періодично за необхідності проводьте регулювання механізмів та фурнітури меблів для забезпечення плавності та безшумності її роботи. Це також сприятливо впливає на довговічність роботи рухомих частин.
- Вироби з натурального дерева також необхідно очищати за допомогою м'яких серветок та спеціальної побутової хімії для догляду. Важливо пам'ятати, що красивий зовнішній вигляд дерева може зіпсувати зайва волога або температура в приміщенні, адже це головні вороги дерева.
- Матраци необхідно зберігати та використовувати виключно в горизонтальному положенні при дотриманні максимально допустимого навантаження на спальне місце. Цей параметр є одним із основних при виборі матраца. Пам'ятайте, що матрац класифікується як меблі для лежання і не призначений для тривалого сидіння як диван. Тим паче погано можуть зашкодити стані матраца стрибки дітей (і особливо дорослих). Їда в ліжку несе ризик погіршення санітарно-гігієнічного стану матраца, тому від цього теж краще відмовитися. Для рівномірного поширення деформації по спальному місцю, рекомендується розгортати матрац міняючи місцями заднє і не менше 1 разу на 3 місяці, а також перевертати його на інший бік не рідше 1 разу на півроку (для двосторонніх моделей). При виборі матраца необхідно звернути увагу на тип основи, на якому його можна використовувати, адже від виду матраца (безпружинний, pocket spring, bonnel) можуть значно змінюватись вимоги до ламельної основи ліжка, а конкретніше до відстані між ламелями. Найбільш універсальною основою вважаються ламелі з відстанню 2,5 см, вони універсальні, і на них можна використовувати будь-який матрац. Врахуйте це при виборі ліжка. Матраци, які постачаються у скрученому вигляді дуже зручні у транспортуванні, але мають свої обмеження на тривалість зберігання у згорнутому вигляді, так що краще розпакувати такий матрац якнайшвидше після покупки. А зовнішній вигляд такого матраца відразу після розпакування може виглядати трохи пом'ятим, адже для повного відновлення всієї висоти таким матрацам потрібно від кількох годин до доби, хоча спати на них можна відразу після розпакування.
- Догляд за скляними елементами зводиться до дбайливого ставлення до таких виробів, запобігання ударам по ним, т.к. цей матеріал є відносно крихким. Протирати скляні поверхні краще м'якими серветками із засобами на основі спирту або іншими спеціальними рідинами для догляду за склом. Протирання сухою тканиною усуне розлучення на склі, які можуть з'явитися після їх очищення.